
Wybierając gadżet reklamowy zawsze powinniśmy starać się, by był on jak najlepszy. W zależności od rodzaju, kryteria będą nieco inne. Wszak jeśli zdecydujemy się na przykład na ceramikę, to musi być ona praktyczna i wytrzymała. Natomiast wszelkiego rodzaju słodycze powinny być przede wszystkim smaczne. To na ten aspekt należy zwrócić największą uwagę. Wbrew pozorom może on mieć wpływ na powodzenie całej kampami reklamowej. Jeśli słodycze będą smaczne, to klienci chętniej po nie sięgną, a wiec częściej będą mieli kontakt z nadrukowaną na nich reklamą. Nie trudno się zatem domyślić, że dzięki temu zwiększają się szanse na powodzenie całej akcji promocyjnej, a więc i zwiększy się sprzedać produktów lub usług z oferty firmy prowadzącej kampanię reklamową.Dlatego właśnie wszelkiego rodzaju cukierki reklamowe muszą być przedewszystkim smaczne. Wszak to smak będzie w takiej sytuacji odgrywa najważniejsza rolę w kampanii promocyjnej. Dodatkowo można nieco modyfikować kształt cukierków, tak by były one jeszcze bardziej oryginalnym elementem kampanii promocyjnej. Nie mniej jednak nie można zapominać o tym, że nadrukowana na nich reklama musi być widoczna. Zatem nie można zbyt wymyślnych kształtów wybierać w takiej sytuacji. Najlepiej sprawdzają się bardziej tradycyjnej wielkości i kształty, a mianowicie prostokąty, kwadraty czy koła. Dzięki temu reklama będzie dobrze widoczna, a cukierki będą łatwe w konsumpcji. Co także ma znaczenie.
Nie mniej jednak jeśli chodzi o cukierki reklamowe, to możemy ingerować w ich smak. Warto wybierać taki, który jest popularny i chętnie wykorzystywany przez klientów. Co więcej, tutaj również wiele zależy od samego rodzaju cukierków. Wszak popularne landrynki powinny być przede wszystkim owocowe. Natomiast wszelkiego rodzaju mleczne cukierki, czy krówki, mogą mieć najróżniejsze smaki.
Nie należy jednak zapominać o tym, że są to przede wszystkim cukierki reklamowe, a więc równie ważne będzie to, co się na ich opakowaniu znajdzie. W tym wypadku ma to by nadruk reklamujący. Można zatem ograniczyć się jedynie do umieszczenia w tym miejscu logo firmy lub nazwy reklamowanego produktu.