
Czy obecnie możliwe jest, aby jakakolwiek firma odnosiła sukcesy na rynku bez reklamy? Wydaje się to bardzo mało prawdopodobne – marketing i reklama są niezbędne. Nie tylko dla rozwoju firmy i odnoszenia sukcesów, ale wręcz do utrzymania się na rynku. Dlatego też wszystkie przedsiębiorstwa potrzebują działań marketingowych i stosują je – oczywiście dostosowane do ich potrzeb i możliwości finansowych. W ramach działań powszechnie stosowanych przez większe przedsiębiorstwa wymienić można dystrybucję gadżetów reklamowych różnego rodzaju. Dlaczego są one popularne w promocji firm i instytucji? Ponieważ skutecznie przykuwają uwagę potencjalnych klientów do oferty firm. Jako przykład obrazujący temat podać można poszczególne elementy odzieży (jako gadżety) w reklamie producentów akcesoriów samochodowych.
Producentów takich akcesoriów przybywa. Coraz częściej firmy, które były onegdaj znane jedynie z produkcji np. sprzętu AGD, obecnie zaczynają produkować akcesoria samochodowe, jak choćby akumulatory, wycieraczki czy tarcze hamulcowe. Dlatego też marketing jest w ich funkcjonowaniu coraz istotniejszy.
Odzież reklamowa z nadrukiem, o której mowa wyżej, jest w tym marketingu coraz istotniejsza. Nie tylko ze względu na siłę oddziaływania na potencjalnych klientów – nabywców akcesoriów samochodowych – ale także przez wzgląd na swoją przydatność w życiu codziennym ludzi. Nie da się ukryć, że odzież reklamowa z nadrukiem należy do najbardziej przydatnych gadżetów reklamowych.
W jaki sposób można ową odzież dystrybuować, tzn. w jaki sposób może ona trafiać do klientów i potencjalnych klientów? Istnieje kilka sposobów. Warto wymienić dwa najpopularniejsze. Pierwszy sposób to rozdawanie w sklepach gdzie sprzedaje się akcesoria samochodowe danego producenta. Wówczas akcja marketingowa podejmowana jest przy współpracy z tym sklepem czy marketem.
Drugim sposobem jest rozdawanie gadżetów po prostu przechodniom na ulicach. Czy jest to działanie skuteczne? Biorąc pod uwagę skuteczność marketingową, jaką odznacza się Odzież reklamowa z nadrukiem, należy stwierdzić, że tak.